التخطي إلى المحتوى الرئيسي

اخيرا استطعنا غزو امريكا !!!!!!! هز يا وز هز يا وز



لقد دقت الطبول وعزفت الموسيقى وتغنى كلا من السيدة الفاضلة ام كلثوم والقائد المهاب عبد الوهاب

وبدا الغزو

هجوووووووووووووووووووووم

هز يا وز هز يا وز

نبا عاجل

قناة اه بى سى الامريكيه

الفضول يملى المشاهدين؟؟

الجميع يترقب؟؟

الكل فى الانتظار؟؟

هل انتصرنا؟؟

ياااااااااااارب النصر

موجات الاذاعه تبث الاغانى الحماسية (بحلف بسماها وبتربها والله اكبر باسم الله باسم الله والحلم العربى والحاجات الحلوة دى)

سكوووووووت

الخبر

لقد اتجهت النساء الحوامل (العشر يعنى) الامريكيات الى دروس للرقص الشرقى للمساعدة على الولادة بشكل سليم خاصة ان الاطباء (خلى بالكم احنا زرعين وسط الاطباء دول جواسيس) فى البلاد يعتبرون الرقص الشرقى يساعد على تحريك الجنين الى وضع الولادة الصحيحة

(طيب لما الام تولد وهي بترقص..العيل حينزل ماسك في ايده شومة؟؟؟؟ )

وانتشر بصوره كبيره شرائط الفيديو واقراص الدى فى دى لتعليم الرقص الشرقى والذى لم يقتصر تعليمه على النوادى فقط

كما كان هناك دور كبير للمغنية شكيرا(ربنا يعليها كمان وكمان) اللبنانية الاصل والتى قامت بدورها بالترويج للرقص الشرقى

وينتهى الخبر

بس التقرير كان كبير وانا اللى اختصرته

بصراحه قلبى انشرح وشميت نفسى وقولت الحمد لله اخيرا غزونا امريكا وايه كمان الغزو كان قوى جدا مما ادى الى حدوث هز جماعى فى الولايات الامريكية وسنحتل امريكا قريبا عاشت امتنا العربية الراقصة ولن نتوقف حتى اسوار الصين وبرج ايفل وبلاد الاندلس؟؟؟



بس كان فى واحد صحبى كده متشائم على طول وجع دماغى بشوية كلام كده

وقعد يقولى

الغرب في امس الحاجة الى الجانب الاخلاقي وكم هو متعطش للأمور الروحانية للاسف عندنا أغلى كنز في الحياة وهو الاسلام

والغرب بأمس الحاجة اليه وبدل ما نصدر اليهم الدعوة ودعوتهم الى الفطرة السليمة والاخلاق الانسانية الصحيحة بعيدا عن الاخلاق اللانسانية والغريزة البيهمية ، اصبحنا نصدر اليهم الرقص الشرقي

نصدر لهم الرقص الشرقي وهز الوسط , ويصدرون لنا التكنلوجيا والعلوم العصرية!

كل يوم وكل زمن نرى ابتكارات واختراعات مفيدة للانسانية بينما العرب ماعندهمش الا الرقص والحاجات التافهه دي

دة الي فلحت فيه الامة العربيه وأشتهرت فيه الرقص. الغرب وصلو القمر وأخترعو الأسلحة وطورو التكنولوجيا......... اما العرب فمن سئ الى أسوء ولا حول ولا قوة الا بالله الى متى هذا الحال


قولتله يا عم انت متشائم كده ليييه وشايل الدنيا على كتفك

اهو نبقي علمناهم حاجة في العصر ده احسن ما مافيش خالص احنا بقينا ناخد منهم كل حاجة و برافو دلوقتي بدئنا نديلهم دي بدايه كويسه برضه

وبعدين ياعم دى فرصه كويسة للتخلص من دينا وأخوتها بارسالهم اعاره لأمريكا

وهيبقى فى وظائف بمستشفيات امريكا بمهنة دكتور رقاص او دكتورة رقاصة وهيطلبونا طبعا للسفر وهنروح امريكا وهنظبط يا معلم



اعلان


تعلن الفنانه دينا والفنانه فيفى عبده بالتعاون مع شركة السبكى والعدل جروب وكل العالم الخربانه وبتوع الفلوس اللى بيجروا وراء اى حاجه

بانه سيتم افتتاح معهد ودار سنيما وكباريه فى واشنطن لتعليم الرقص الشرقى


وهز يا وز


المقهور elshafey

تعليقات

‏قال غير معرف…
هههههة
هم يبكى وهم يضحك

وياعم تكنولوبية اية وقمر وارض
احنا بنصنع نجوم دا حتى لبنان
مابقوش يعرفوا يتنجموا هناك قبل لما يتنجموا عندنا

ممكن تبعتلى اعرة مع الاخت الفاضلة المحترمة جدا جدا طينا اهو الم النقطة ولا امسك صاجات



ربنا بيعطى كل شعب على قد عملة ودة عملنا
فعلا هم يبكى وهم يضحك
وبعدين ياعم ماتستعجلش وتروح اعارة لحد عندهم
بكره هما اللى هيجولك
وبردك هتلم النقطه
وهتمسك صاجات
ههههههههههه

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

ظريف وخفيف رغم المحن

نقلا عن موقع مصراوى غموض حول موت كلب السفيرة الامريكية بالقاهرة مسموما بحديقة السفارة بعد أيام قليلة من اعتمادها كسفيرة للولايات المتحده فى القاهرة بدأت السفيرة الامريكية مارجيت سكوبى عملها بالقاهرة بحادث مثير بعد أن توفى أحد كلابها مسموما بشكل مفاجئ وغريب وذلك بحديقة السفارة الامريكية بمنطقة جاردن سيتى بالقاهرة. ورفض مصدر بالسفارة الامريكية نفى الخبر أو التصديق عليه وقد تم التحفظ على جثة الكلب لتشريحة لمعرفة أسباب الوفاة وما إذا كان هناك شبة وراء الحادث أم لا. ورجح أحد المسئولين بالسفارة أن يكون سبب الوفاة هو تناول الكلب كمية من سم الفئران بحديقة السفارة التى يتم وضعها بالحديقة لمنع دخول الفئران الى مقر السفارة والقضاء عليها. يذكر أنه كان قد تعرض كلب السفير الاسرائيلى بالقاهرة شالوم كوهين لنفس الحادث فى العام الماضى بعد أن عثر على كلبه الخاص مسموما فى حديقة منزله بمنطقة المعادى . ورجح حينها أن يكون قد تناول الكلب سماً. احلى ما فى الموضوع تعليقات المصريين بعد هذه الحادثه المفزعه وهذا العمل الحقير اصبحت مصر بلا امن او امان انا اول واحد هاخد علتي واهلي واروح اعيش واقضي بقيت عمري في...

نشرة اخبار عربية

(1) العالم فوضى يا سادة وشعوب تجتاح شعوبا وشعوب تسقط كالعادة في بلد ما.. من موطننا شعب يتعرض لإباده في الشرق نصنع حكاما نصنع جبروتا لا قادة نصنع طاغوتا يقمعنا ويفرغ فينا أحقاده ونظل نغمض أعيننا نشكو نتباكى كالعادة ما أسهل أن تحكم شعبا مسلوبا من غير إرادة أسوأ كارثة في الدنيا أن يحكم عبد أسياده ********* ( 2 ) أما من ناحية أخرى في الغد السادسة مساء سيمر الحاكم يتجول وخطوط السير بأكملها من أجل الحاكم تتحول في الفجرسنخرج نصط ف نهتف نتزاحم نلتف وتدق الكف على الكفب الروح بالدم نفديك يا مولانا من يتوانى من يتباطأ سيحاكم فورا يا سادة والحكم أصبح معروفا إعدام طبعا كالعادة ********* ( 3 ) أما عن حالة مولان ا فيقول هناك مراسلنا من عشر دقائق قد نام قد أكل كثيرا مولانا والآن يقول مراسلنا مولانا دخل الحمام بعد دقائق سنوافيك م ببقية حال مولانا عفوا .. قد جاء من القصرمولانا قد صلى العصرطبعا كالعادة يا سادة من غير وضوءمعذور دوما مشغول بأمور رعاياه السوء ويقول مراسلنا أيضا مولانا البطل الضرغام أصدر منشورا مكتوبا محتويا بعض الأحكام تبني مدرسة في روما وتهد جميع مدارسنا من مصر لحدود الشام ********* ( 4 ...