نقلا عن موقع مصراوى غموض حول موت كلب السفيرة الامريكية بالقاهرة مسموما بحديقة السفارة بعد أيام قليلة من اعتمادها كسفيرة للولايات المتحده فى القاهرة بدأت السفيرة الامريكية مارجيت سكوبى عملها بالقاهرة بحادث مثير بعد أن توفى أحد كلابها مسموما بشكل مفاجئ وغريب وذلك بحديقة السفارة الامريكية بمنطقة جاردن سيتى بالقاهرة. ورفض مصدر بالسفارة الامريكية نفى الخبر أو التصديق عليه وقد تم التحفظ على جثة الكلب لتشريحة لمعرفة أسباب الوفاة وما إذا كان هناك شبة وراء الحادث أم لا. ورجح أحد المسئولين بالسفارة أن يكون سبب الوفاة هو تناول الكلب كمية من سم الفئران بحديقة السفارة التى يتم وضعها بالحديقة لمنع دخول الفئران الى مقر السفارة والقضاء عليها. يذكر أنه كان قد تعرض كلب السفير الاسرائيلى بالقاهرة شالوم كوهين لنفس الحادث فى العام الماضى بعد أن عثر على كلبه الخاص مسموما فى حديقة منزله بمنطقة المعادى . ورجح حينها أن يكون قد تناول الكلب سماً. احلى ما فى الموضوع تعليقات المصريين بعد هذه الحادثه المفزعه وهذا العمل الحقير اصبحت مصر بلا امن او امان انا اول واحد هاخد علتي واهلي واروح اعيش واقضي بقيت عمري في...
مصريين ضد التغييب
تعليقات
كوميدى موت
موتنا من الضحك
ههههههه
بس فهلا ما كنش حد متصور انه كان بيمثل( ولا زالحتى الان )
بس كان عايش الدور قوى ومتقمص الشخصية
لحد لما ربنا فتح عليه من اوسع ابوابة
وبقى رئيس جمهورية
اوعدنا يارب
وياريت فكرتك تتبلور لحقيقه وبتمنى اكون عضو مشارك مع حضرتك فى الفكره
بجد فكرتك جائت على الوتر الحساس لمعظم الشباب
وشكرا على كلامك الجميل
اسم الله عليه
فوتوجينيك من يومه
كويس على الاقل عرفنا ان الموهبة موجودة عنده مش زمان
وانه مخدش كورسات
بالنسبة لموهبة التمثيل فده على ما اعتقد انه كان حلم حياته؟؟
بس ربنا فتح علية زى ماقلت قبل كده وباين ان امه دعتلهعند قنديل ام هاشم
وبقى رئيس جمهوريه
بس
انا بختلف معاكى فى نقطه
وهى انه بالطبع اخد كورسات
واذكر منهم
كيف تكون كلبا مدللا لرجل البيت الابيض
وظالما مستبد فى بلدك؟
وده كورس يعكية دور البطولة؟؟؟