التخطي إلى المحتوى الرئيسي

قــــمــــة الــــنــــفـــــاق



نص ما كتب على الصورة
نعم يا شريف يا مبارك
نعم يا سيدى يا شريف يا محمد يا حسنى يا مبارك ياللى تاييدك من الله رب العالمين وسيدنا محمد صلى الله عليه وسلم يا ابن اطهر نسب جدك على ابن ابى طالب وجدتك فاطمة الزهراء البتول وجدك مولانا الحسين وانا شفت فى رؤية ظاهر باطن ان تاييدك مش بمزاجك ده تاييد من رب العالمين وحضرة النبى الكريم يا مبارك يا رئيس مصر يا حبييب العالم كله احنا شعب مصر لو رجعنا انفسنا وتضرعنا الى الله بقلب مخلص نفتكر كل الجهاد اللى انت جاهدته من اجل مصر وشعبها
قال تعالى :ان ينصركم الله فلا غالبا لكم :
الشريفة الشيخه ماجده المعالجه بالقران الكريم

تعليقات

‏قال la3lahakhier
يا خبر اسود ومنيل
ايه ده ..ومين دى ؟
اقول ايه ؟
زمان كان اليهود بيقفوا على ابواب القاهرة يدعوا انهم اشراف حتى ينالوا الفىء المخصص للاشراف ..ودول كانوا يهود مش معالجة بالقرأن ..مش بعيد تقولك ان فاروق حسنى هو الى جمع الفرأن وفتح القدس
ولا حول ولا قوة الا بالله
‏قال human
مخمخة مشايخ فعلا
‏قال سمراء
ههههههههههههههههههه اضحك ولا ابكى مش عارفة
الله ينتقم منهم على شوية هتقول عليه ستنا الشيخة انو نببى جديد ونزل البعيدة ربنا يزحلئها فى قشرة موز تكسر رقبتها
la3lahakhier
هو ده حاجه

والله هناك من ادعى انه امير المؤمنين !!!

ربنا يرحمنا من اشكلهم

وحلوه قوى حكاية فارق حسنى ههههههههههه
human

مخمخمة دجاليين ومفسدين

شكرا على مورك

وان كان ليا تحفظ عندك لحذفك لتعليقى فى مدونتك
لكن يظهر حضرتك ما بتتقبلش الراى الاخر
سمراء

هههههههههههههه

قشرة موز لا احنا عايزين الناس اللى مفروسه هى اللى تموتها وتموت كل واحد منافق للشله الفاسده
‏قال Sherif Mesallam
هههههههههههههههههههههههر
ربنا يكرمك موتني على نفسي من الدحك
بجد الواحد خلاص معتش عارف يعمل ايه
كل حاجه بقت تجارة و مكسب
‏قال غير معرف…
انا فاكر ابل مكان يبقى رئيس عدى من فوق سطح بتنا ودانى كلكس فطلعتله فرمالى الحبل وطلعتله التله ازيك يا اللى ازيك يابرنس التله عوزنى فى ايه اللى انا هشتغل التله الف مبروك وهتشتغل ايه اللى رئيس التله زى الفل احسن متصيع انت والبت بتعتك كل يوم اتكل على الله مفيش حد لاقى شغل اليومين دول
علي رأي نور الشريف في فيلم
" سواق الأتوبيس "
يا ولا الكلب

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

ظريف وخفيف رغم المحن

نقلا عن موقع مصراوى غموض حول موت كلب السفيرة الامريكية بالقاهرة مسموما بحديقة السفارة بعد أيام قليلة من اعتمادها كسفيرة للولايات المتحده فى القاهرة بدأت السفيرة الامريكية مارجيت سكوبى عملها بالقاهرة بحادث مثير بعد أن توفى أحد كلابها مسموما بشكل مفاجئ وغريب وذلك بحديقة السفارة الامريكية بمنطقة جاردن سيتى بالقاهرة. ورفض مصدر بالسفارة الامريكية نفى الخبر أو التصديق عليه وقد تم التحفظ على جثة الكلب لتشريحة لمعرفة أسباب الوفاة وما إذا كان هناك شبة وراء الحادث أم لا. ورجح أحد المسئولين بالسفارة أن يكون سبب الوفاة هو تناول الكلب كمية من سم الفئران بحديقة السفارة التى يتم وضعها بالحديقة لمنع دخول الفئران الى مقر السفارة والقضاء عليها. يذكر أنه كان قد تعرض كلب السفير الاسرائيلى بالقاهرة شالوم كوهين لنفس الحادث فى العام الماضى بعد أن عثر على كلبه الخاص مسموما فى حديقة منزله بمنطقة المعادى . ورجح حينها أن يكون قد تناول الكلب سماً. احلى ما فى الموضوع تعليقات المصريين بعد هذه الحادثه المفزعه وهذا العمل الحقير اصبحت مصر بلا امن او امان انا اول واحد هاخد علتي واهلي واروح اعيش واقضي بقيت عمري في...

نشرة اخبار عربية

(1) العالم فوضى يا سادة وشعوب تجتاح شعوبا وشعوب تسقط كالعادة في بلد ما.. من موطننا شعب يتعرض لإباده في الشرق نصنع حكاما نصنع جبروتا لا قادة نصنع طاغوتا يقمعنا ويفرغ فينا أحقاده ونظل نغمض أعيننا نشكو نتباكى كالعادة ما أسهل أن تحكم شعبا مسلوبا من غير إرادة أسوأ كارثة في الدنيا أن يحكم عبد أسياده ********* ( 2 ) أما من ناحية أخرى في الغد السادسة مساء سيمر الحاكم يتجول وخطوط السير بأكملها من أجل الحاكم تتحول في الفجرسنخرج نصط ف نهتف نتزاحم نلتف وتدق الكف على الكفب الروح بالدم نفديك يا مولانا من يتوانى من يتباطأ سيحاكم فورا يا سادة والحكم أصبح معروفا إعدام طبعا كالعادة ********* ( 3 ) أما عن حالة مولان ا فيقول هناك مراسلنا من عشر دقائق قد نام قد أكل كثيرا مولانا والآن يقول مراسلنا مولانا دخل الحمام بعد دقائق سنوافيك م ببقية حال مولانا عفوا .. قد جاء من القصرمولانا قد صلى العصرطبعا كالعادة يا سادة من غير وضوءمعذور دوما مشغول بأمور رعاياه السوء ويقول مراسلنا أيضا مولانا البطل الضرغام أصدر منشورا مكتوبا محتويا بعض الأحكام تبني مدرسة في روما وتهد جميع مدارسنا من مصر لحدود الشام ********* ( 4 ...